Author Topic: Artykul no Onecie  (Read 1590 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline lobo

  • FEETAL'S GIZZZZZZ
  • Management
  • SWOS Legend
  • *****
  • Posts: 2039
  • Gender: Male
  • YNWA
Artykul no Onecie
« on: 07 July 2011, 13:54:34 »
Nazwisko przekrecone, kilka faktow sie nie zgadza ale ogolnie fajnie poczytac  ;)

http://sport.onet.pl/tylko-w-onet-pl/jestem-mistrzem-sensible-soccer,1,4785195,wiadomosc.html
"IT'S NOT ABOUT THE LONG BALL OR THE SHORT BALL. IT'S ABOUT THE RIGHT BALL."

SIR BOB PAISLEY


Offline paczek

  • SWOS Legend
  • *****
  • Posts: 1499
  • Gender: Male
Re: Artykul no Onecie
« Reply #1 on: 07 July 2011, 19:04:45 »
dobry art :)
 trochę pomieszał moje wypowiedzi i więcej od siebie dodał niż tego co moje ale i tak super :D

Offline dzem

  • Superstar
  • ****
  • Posts: 567
  • Gender: Male
Re: Artykul no Onecie
« Reply #2 on: 07 July 2011, 22:55:32 »
zajebiste:) moze i poprzekrecane, ale artykul w klimacie:)

Offline dior

  • Management
  • SWOS Legend
  • *****
  • Posts: 1339
  • Gender: Male
  • i found my SWOS Holy Graal
Re: Artykul no Onecie
« Reply #3 on: 08 July 2011, 10:14:09 »
No, no. Fajna sprawa, rzeczywiście cytował nas dosyć swobodnie, jednak miła rzecz :) Ech pograłby człowiek w swosa...
Be sensible!

Offline xflea

  • Mr. Friendly League
  • SWOS Legend
  • *****
  • Posts: 1578
  • Gender: Male
  • hard rockin' amigo
Re: Artykul no Onecie
« Reply #4 on: 08 July 2011, 10:42:25 »
Brawo! A następny artykuł musicie wziąć do autoryzacji wywiadu.

dior: dziś o 18.00 jest liga w Bielsku :P



Offline dzem

  • Superstar
  • ****
  • Posts: 567
  • Gender: Male
Re: Artykul no Onecie
« Reply #5 on: 08 July 2011, 15:54:10 »
Mazowsze to chcecie do Slaska wlaczyc, a Podkarpacia nie?:P z checia bym pojechol;-)

Offline dior

  • Management
  • SWOS Legend
  • *****
  • Posts: 1339
  • Gender: Male
  • i found my SWOS Holy Graal
Re: Artykul no Onecie
« Reply #6 on: 08 July 2011, 20:44:53 »
hehehe, rozmarzyłem się... Wszystko, wszystko włączymy do Śląska, byle tylko dobry turniej zorganizować dzięki temu :P
Be sensible!

Offline cinek

  • Management
  • SWOS Legend
  • *****
  • Posts: 1378

Offline Tomplus

  • Mine names is Tom.... Tom+
  • Superstar
  • ****
  • Posts: 511
  • Gender: Male
    • Polish Sensible Center
Re: Artykul no Onecie
« Reply #8 on: 20 July 2011, 22:10:59 »
Cieszę się że ten dziennikarz skontaktował się z osobami które poleciłem, ale trochę pomeiszał wszystko.

Np. że prowadziłem Polonię Warszawa... to jakaś bujda na resorach, bo nic nie mówiłem o Polonii.
Polish SWOS Center
Sensible Manager
"One life, one love, one SWOS"