Re: Nieuwe nederlandse teams: 05/06

More
18 years 8 months ago - 18 years 8 months ago #3069 by Romanista
Ik heb in swosed de eredivisie and eerste divisie teams geupdate, ze staan hier: www.xs4all.nl/~rick6/docs/TEAM.025
(gewoon in de data directory van je hdf stoppen)...vandaag begint de competitie met az-sparta, dus net op tijd.

Alle data komt uit de VI seizoensgids 05-06, met nog een paar updates (kromkamp bv weg)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 years 8 months ago #3075 by swoozh
Chill, ooit eens een keer uitproberen :D

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 years 8 months ago #3094 by Captainthunder!
OK dan!
Heel mooi
Misschien kan je m ook naar Diego van Fanahosen sturen...
Ik heb trouwens de structure van de TEAM.025 aangepast aan het goede aantal eerste divisieteams en een extra cup ronde toegevoegd, zodat we een flink aantal amateurcups kunnen laten instromen.....
Uiteraard heb ik ook de SWOS file aangepast, zodat Amiga SWOS nu prima loopt!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 years 8 months ago #3104 by Romanista

OK dan!
Heel mooi
Misschien kan je m ook naar Diego van Fanahosen sturen...
Ik heb trouwens de structure van de TEAM.025 aangepast aan het goede aantal eerste divisieteams en een extra cup ronde toegevoegd, zodat we een flink aantal amateurcups kunnen laten instromen.....
Uiteraard heb ik ook de SWOS file aangepast, zodat Amiga SWOS nu prima loopt!


hebb je die da dan ergens staan dan, of kan je deze weer aanpassen? ovcerigens las ik ergens dan dat swos dan redleijk snel vastliep (iig bij het einde van het seizoen bij ene carriere, hoewel hij bij mij met emulatie dan altijd vastlooptt).. we moeten de vele fan van fc omniworld en agovv natuurlijk niet teleurstellen (agovv=1500/week gemiddeld)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 years 8 months ago #3105 by Captainthunder!
SWOS loopt vast tijdens de seizoenswisseling als de TEAM-structuur van een TEAM-file (bv. TEAM.025 - Holland) afwijkt van de stuctuur van het land in SWOS (amiga) of SWOS.exe (PC)
Als je een divisie van 18 bv. 20 teams geeft, moet je dit ook aanpassen in de SWOS-file...

Ik weet hoe het moet...
Dus met een beetje samenwerking kunnen we binnenkort met AGOVV landskampioen worden (en met HSC 21 de beker winnen) ;D

mattijs

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 years 8 months ago #3109 by M4RK
heel mooi :D

alleen wat mij gruwelijk lijkt is de zondag hoofdklasse A en B erbij te voegen... en deze dan ook mee te laten doen in de cup :)
zou mogelijk moeten wezen omdat engeland schotland en el salvador ook 4 divisies hebben.. issut niet ???

of amateur/ jong Ajax en jong fey psv in de cup

mja geen id hoe die shit werkt

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 years 8 months ago #3130 by Captainthunder!
Alleen de Cup met 1 ronde uitbreiden is (voor mij) een eitje om te wijzigen.
1 of twee divisies toevoegen is ook wel mogelijk, maar volgens mij hebben we dan een probleem met de promotie/degradatie; Voor alle divisies gelden nl. de zelfde promotie/degradatie regels: Promoveren / degraderen van de amateurs naar de eerste divisie lijkt me niet coorect, toch?

We moeten de TEAM-file toch aanpassen omdat er twee eerste divisieteams bij moeten; Een uitbreiding van de cup kunnen we dsan nog direct meenemen. Heeft iemand een idee hoe we aan de opstelllingen kunnen komen?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 months ago #4874 by Romanista
opstellingen agovv en omniworld heb ik wel..


vioor de amateurs zouden we de seizoensgids amateurs van de vi kunnen kopen/nabestellen voor 4euro ofzo

overigens, eerste divisie en amateurs zijn akkoord gegaan met een topcompetitie , waarin amateurs kunnen promoveren, dus zo niet realistisch is dat niet
zie hier: www.blauwwitamsterdam.nl/cms/front_content.php?client=1 lang=1 idcat=4 idart=655 m= s=

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 months ago #4903 by swoozh
Geinig :D

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 months ago #4921 by Robbie
Zou idd wel erg wreed zijn om pak m beet Ijsselmeervogels in 3 seizoentjes naar het kampioenschap te schieten... (en ff de CL te winnen!!)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.289 seconds
Powered by Kunena Forum