CL en UEFA-cup opzet ?

More
17 years 6 months ago #12347 by swoozh
Replied by swoozh on topic Re: Wat vraagjes
Hey

M4RK (mark) en ik zijn van oorsprong ook PC SWOS spelers, maar hebben ook veel moeten wennen en oefenen aan Amiga SWOS. Maar als je eenmaal gewend ben, wil je niet meer anders :D

PC SWOS Online is volgens mij nog niet mogelijk en ik weet niet of dat ooit mogelijk wordt...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 years 6 months ago #12364 by Robbie
Replied by Robbie on topic Re: Wat vraagjes
Dat gelijkspel was tegen M4RK trouwens :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • AZ
  • AZ's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
17 years 6 months ago #12408 by AZ
Replied by AZ on topic Re: Wat vraagjes
Hoi jongens,

De eerste kennismaking met Sensible Soccer was nog op mijn Amiga 500. daar heb ik ook SWOS op gespeeld. Veel uurtjes gingen erin zitten. Toen de PC-versie gekocht met de chairman-scenes. Gaaf was dat! En nu verder oefenen. Zou gaaf zijn als iemand de UEFA-cup en CL nieuwe opzet zou kunnen maken. Of droom ik dan te veel?
Nou ja, groeten vanuit Alkmaar! ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 years 6 months ago #12619 by Robbie
Replied by Robbie on topic Re: Wat vraagjes
Mannen, ik heb ook geprobeerd om Amiga-online aan de praat te krijgen.... CRASH!.... ik heb geen XP maar 98 op mijn laptop. Is er ergens een 98 versie van dit programma beschikbaar?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 years 6 months ago #12860 by M4RK
Replied by M4RK on topic Re: Wat vraagjes

Mannen, ik heb ook geprobeerd om Amiga-online aan de praat te krijgen.... CRASH!.... ik heb geen XP maar 98 op mijn laptop. Is er ergens een 98 versie van dit programma beschikbaar?

misschien moet je ff aan Robchef vragen.. die speelt ook via win 98 :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 years 6 months ago #12914 by Robbie
Replied by Robbie on topic Re: Wat vraagjes
Bedankt voor de tip. Ik zal hem s pm en. Thanks M4rk!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 years 9 months ago - 16 years 9 months ago #21742 by Captainthunder!
Replied by Captainthunder! on topic Re: Wat vraagjes

Hoi AZ, hoe je de opzet van de UEFA-cup en CL moet wijzigen: geen idee! Ik weet ook niet of iemand het voor elkaar heeft kunnen krijgen, anders was er vast wel een update ergens beschikbaar. Enneh... Ik heb allebei de divisies al ge-update, alleen in de Jupiler league kon ik geen extra teams toevoegen. In de 05/06 update was Stormvogels Telstar vervangen door AGOVV, dus eerstgenoemde ontbreekt. Omniworld is er evenmin.


... Aanpassen van de opzet van de Uefa-cup en CL is bperkt mogelijk. Ik heb het 2 jaar geleden wel voor elkaar gekregen om aanpassingen te maken, (points for a win, 4x6 ipv 6x4 teams etc), maar nog niet om teams toe te voegen.
Het aantal teams per dividie van Holland (TEAM.025) wijzigen is een eitje. Kwestie van SWOS2 aanpassen en consequent daarmee ook de datafile aanpasen. Ga ik doen!
PS: ik heb eind 05 ook de Dutch Cup aangepakt: ik heb 1 extra ronde toegevoegd met daarin de betere amateurclubs ;)  werkte prima! Ook in CAREERmode!
We kunnen samen wel werken aan een dergelijke nieuwe opzet voor SWOS 2006/07 of SWOS 2007/08

Ik heb m n oude verslaving weer opgepakt (spelen en tweaken)...
Ik wil de amiga SWOS 2006/07 iig verder updaten met andere team-updates en de nieuwe PC-graphics die ik vanochtend op dit foum zag!

 
   

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 1.213 seconds
Powered by Kunena Forum