CL en UEFA-cup opzet ?

  • AZ
  • AZ's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
17 years 7 months ago - 15 years 10 months ago #12246 by AZ
CL en UEFA-cup opzet ? was created by AZ
Hallo,

Weten jullie of je ergens de CL en UEFA-cup opzet vandaan kan halen. Ik bedoel dan gewoon eerste ronde UEFA-cup en dan de groepsfase en CL eerst groepsfase en dan KO-systeem. Ik zoek me de blubber maar het lukt niet. Heb het nog niet gevonden. iemand ook enig idee wanneer de update van 06/07 komt. Ik heb zelf seizoensgids van VI dus kan evt wel helpen in ere- eerste divisie.

Groeten AZ

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 years 7 months ago - 17 years 7 months ago #12250 by Robbie
Replied by Robbie on topic Re: Wat vraagjes
Hoi AZ, hoe je de opzet van de UEFA-cup en CL moet wijzigen: geen idee! Ik weet ook niet of iemand het voor elkaar heeft kunnen krijgen, anders was er vast wel een update ergens beschikbaar. Enneh... wat betreft de 06/07 update moet je ff de posts lezen in PC SWOS. Ik heb allebei de divisies al ge-update, alleen in de Jupiler league kon ik geen extra teams toevoegen. In de 05/06 update was Stormvogels Telstar vervangen door AGOVV, dus eerstgenoemde ontbreekt. Omniworld is er evenmin. Nog even geduld tot de initiatiefnemers de update af heeft; hij voegt namelijk alle teams samen, enz.

Groet,

RobbiE

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • AZ
  • AZ's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
17 years 7 months ago #12289 by AZ
Replied by AZ on topic Re: Wat vraagjes
Hoi Robbie,

Bedankt voor je reactie! Ik zie en lees dat je lekker actief bent. Hartstikke goed man. Veel SWOS ervaring? Ikzelf begon in 92 met sensible soccer om vervolgens in 94 kennis te maken met SWOS en daarna de pc-versie in 95/96. Veel gespeeld en genoten. Daarna wat uit het oog verloren met de opkomst van PS2 enz. maar nu weer helemaal terug. Zeg ff wat anders, als ik SWOS 96/97 speel krijg ik telkens tijdens de scenes in de kleedkamer en als de voorzitter begint te mekkeren allemaal strepen door mijn beeldje heen. Het lijkt wel een regenboog, niet normaal man. Voor de rest speelt ie lekker maar dat is het enige. heb jij enig idee wat het kan zijn? ???

Groet AZ

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 years 7 months ago #12290 by Rijntje
Replied by Rijntje on topic Re: Wat vraagjes
Hey AZ,

The chairman- kleedkamerscenes, och man, wat een nostalgie :D Bij mij doet PC swos t ook k*t, krijg m voor geen mogelijkheid fatsoenlijk aan de praat, ik zou ook zo niet weten hoe die regenboogstrepen er komen eerlijk gezegd.

Maar we spelen hier ook online swos tegen elkaar via ss.de, via de amiga amulator, dus als je friendlies, one-on-one s, leagues en cups wil spelen tegen andere goeie swossers, kijk ff hier:

Een Nederlandse tutorial om swos online te spelen :
forum.sensiblesoccer.info/index.php?topic=1299.0

De Amiga Online SWOS Emulator:
swos.ring23.com/stat/cgi-bin/download.pl?file=amigaonline.exe

Informatie om op #sensible in IRC te komen:
www.sensiblesoccer.de/index.php?site=netzwerk_chat

Op de IRC channel worden veelal wedstrijd afspraken gemaakt maar je kom hier ook om hulp vragen als je er niet uit komt.

Kijk maar, lijkt me leuk als je komt spelen, we hebben een Nederlanders tekort hier op ss.de ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 years 7 months ago #12310 by Robbie
Replied by Robbie on topic Re: Wat vraagjes

Hoi Robbie,

Bedankt voor je reactie! Ik zie en lees dat je lekker actief bent. Hartstikke goed man. Veel SWOS ervaring? Ikzelf begon in 92 met sensible soccer om vervolgens in 94 kennis te maken met SWOS en daarna de pc-versie in 95/96. Veel gespeeld en genoten. Daarna wat uit het oog verloren met de opkomst van PS2 enz. maar nu weer helemaal terug. Zeg ff wat anders, als ik SWOS 96/97 speel krijg ik telkens tijdens de scenes in de kleedkamer en als de voorzitter begint te mekkeren allemaal strepen door mijn beeldje heen. Het lijkt wel een regenboog, niet normaal man. Voor de rest speelt ie lekker maar dat is het enige. heb jij enig idee wat het kan zijn? ???

Groet AZ


Ik ben zelf begonnen met de pc versie swsec toen die net uit was, en heb tot en met 96/97 graag gespeeld. 98 vond ik crap... heb een periode van 2 jaar gehad dat ik geen swos speelde tussendoor. Vroegah was ik veel beter, had ik mijn oude .car files van toen maar bewaard... Maareh, actief, mwoah, wel veel tijd in die 06-07 update gestoken. De uiteindelijke versie die ik heb ingeleverd bij de initiatiefnemer was voor de transferdeadline, dus het klopt niet helemaal.... o.a. Charisteas, Ooijer, Vennegoor en Buijs nog bij hun oude club, dat was helaas overmacht. En ik zit te overwegen om ook eens SWOS online te spelen, hopelijk kan dat ook met de pc-versie; die vind ik veel leuker! Groetjes

SC HEERENVEEN

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 years 7 months ago #12311 by Robbie
Replied by Robbie on topic Re: Wat vraagjes
Oh jah, die chairman scenes zijn bij mij net zo, dus.... het ligt niet aan je pc denk ik. (hoop ik ;) )

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • AZ
  • AZ's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
17 years 7 months ago #12312 by AZ
Replied by AZ on topic Re: Wat vraagjes
Hoi jongens,

Leuk hoor zo n beetje ouwehoeren over SWOS. Jezus, online spelen. Ik word volgens mij ingeblikt jongen. Ik had op een gegeven moment ontdekt dat je vanuit een bepaalde hoek vrijwel altijd scoorde en die truc gebruik ik nog altijd i.p.v. die banaanschoten.... om over koppen maar helemaal niet te kletsen. Ook ben ik n iet in staat om een fatsoenlijke corner te produceren. Ze komen steevast in de handjes van de keeper terecht..... Wat een zelfkennis he. Ik zal eens kijken of ik online kan komen. Gisteren trouwens met AZ uit de CL gekegeld in de 2e ronde door Real Madrid met 3-1, 1-4. Duidelijke cijfers lijkt me. En dan heb ik zowat het hele AZ team bewerkt met SWOS-editor. Ze lopen als de brandweer maar ja, kreeg lekker op de klootjes.
Toch wel jammer dat de chairman scenes het niet doen. Ik heb altijd SWOS 95-96 gespeeld en nu dus sinds een maandje SWOS 96-97. het commentaar verloopt trouwens ook niet erg vlotjes is dat bij jullie ook zo en ik heb de replays maar uit gezet anders slaat ie vast..... Hebben jullie deze problemen ook? Het geluid is ook bagger en het menumuziekje is te langzaam, kun je daar nog wat aan doen?

Nou mannen, prettige SWOSavond en tot horens maar weer!

Groeten Mischa alias AZ

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 years 7 months ago #12313 by Rijntje
Replied by Rijntje on topic Re: Wat vraagjes
Ja jong, pc swos in XP is gewoon standaard kut, leer ermee leven :P

Maar als je beter wil worden, kom online spelen, daar leer je echt met de dag ;) (Hoezo ben ik aan het recruteren?)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 years 7 months ago #12343 by Robbie
Replied by Robbie on topic Re: Wat vraagjes
Geen idee. Op mijn oude laptop heb ik nog gewoon win 98.. Zuigt natuurlijk aan alle kanten maar SWOS doet het gelukkig wel. Ik hoop dat het mogelijk is PC-SWOS online te spelen. Met de Amiga heb ik slechte ervaringen. (4 wel te verstaan, 4 matches gespeeld op het Dutch tournament en 3 verloren, 1 gelijk) Misschien ga ik alsnog wel die emulator installeren als het niet anders kan.

@ AZ alias Mischa: Bij een corner: recht vooruit schieten, geen effect geven, meteen de schietknop loslaten zodat ie een beetje omhoog gaat. De keeper pakt m niet, en heel soms wordt ie weggeschoten door een verdediger, maar negen van de tien keer stuitert ie en kan je m heel eenvoudig bij de tweede paal binnenkoppen met je spits. (Let op: bij 4-3-3 moet je eerst je middelste spits naar achteren laten lopen en je linkerspits iets naar voren daarna (terwijl de bal in de lucht is)). Altijd prijs! Vereist wel enige oefening. En een tip: dit werkt uiteraard niet als je online speelt ;) want die bal jast mijn verdediger weg en vanuit de counter krijg je m dan zelf om je oren haha.....

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 years 7 months ago #12346 by Rijntje
Replied by Rijntje on topic Re: Wat vraagjes
Ik had zeg maar ook alleen swos 95/96 op de pc gespeeld voordat ik op online Amiga swos overstapte. Was wel even een overgang, toch een vrij groot verschil, je kan veel meer aanvallen/shoten doen dan in pc 95/96, maar ik was vrij snel gewend. Je moet niet naar vier wedstrijdjes die wat minder gingen opgeven robbie!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.224 seconds
Powered by Kunena Forum