D.31 AUGUST: FORUM!?

More
18 years 6 months ago #3235 by Asboy
D.31 AUGUST: FORUM!? was created by Asboy
Hej sensible partnere!
Tak for endnu en fabuløs turnering. Jeg sad lige og gennemgik vore alles kære hjemmeside, da det pludselig slog mig; hvorfor skal vores forum dog have domæne på det tyske site? Det er forholdsvist let at anskaffe sig et forum til en givet hjemmeside.
På den måde, er jeg overbevist, vil dialogen også være bredere blandt de sensible flammebærere i Danmark!
Asbjørn

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #3275 by Junior
Replied by Junior on topic Re: D.31 AUGUST: FORUM!?
Du er velkommen til at undersøge sagen nærmere, så skal vi nok finde en løsning!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #3283 by Dante
Replied by Dante on topic Re: D.31 AUGUST: FORUM!?

Hej sensible partnere!
Tak for endnu en fabuløs turnering. Jeg sad lige og gennemgik vore alles kære hjemmeside, da det pludselig slog mig; hvorfor skal vores forum dog have domæne på det tyske site? Det er forholdsvist let at anskaffe sig et forum til en givet hjemmeside.
På den måde, er jeg overbevist, vil dialogen også være bredere blandt de sensible flammebærere i Danmark!
Asbjørn


Er det ikke muligt at bestille en forumskabelon. Jeg synes diverse fora jeg har set, ligner hinanden ganske meget i opbygning?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #3295 by Asboy
Replied by Asboy on topic Re: D.31 AUGUST: FORUM!?
Jo netop..en code man sætter ind og får et forum..(så skal man måske leve med en reklame eller to)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Kinnycry
  • Kinnycry's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
15 years 1 week ago #61311 by Kinnycry
Replied by Kinnycry on topic Re: D.31 AUGUST: FORUM!?
Da det pludselig slog mig; hvorfor skal vores forum dog have domæne på det tyske site. Det er forholdsvist let at anskaffe sig et forum til en givet hjemmeside.










Spil gratis

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.234 seconds
Powered by Kunena Forum