Re: greek super league

More
15 years 11 months ago #40792 by oscar
symfwnw apolyta me ta legomena tou ktel!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #40875 by KTEL
:( Ti ginetai re paidia ? kaneis den endiaferetai na milisume gia to GSL? Den 8elw na pistepsw oti to Greek Sensible pe8ane :(

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #40883 by busta100
Ktel o Kostaldo (opws kserete einai aderfos mou) doulevei poly ton teleutaio kairo kai den prolavainei...den kserw an exei agorasei kamia porsche kai prospathei na tin ksexrewsei alla doulevei para polles wres...fantasou oti ta mona paixnidia pou den exw paiksei einai mazi tou kai menoume sto idio spiti!!!! oso gia tin B ethniki kai egw eimai yper tis katargisis tis kai na anevoun stin gsl oi energoi paiktes.Oso gia to kypello lew na katoxyrwthei se emena na teleiwnoume!!! :P:P:P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • lepros
  • lepros's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
15 years 11 months ago #40970 by lepros
Loipon mia katigoria kai osoi ine na pexun na epikoinonune,diladi na stelnun ena minima sto msn oti ego tha ime to bradi kai boro na pexo 7-9 kai na apantai o alos...na min psaxnume poli... :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #41021 by Sheriff
Ktel kala ta les,

Katargi8ike i 2i e8niki, to gsl einai kai pali etoimo, OLOI prepei na teleiwsoume ta paixnidia mas 100% ayti ti fora, opoios de to kanei distixws tha svistei sto telos tou mina kai de tha parei meros sto epomeno (mouaxaxa). :o


kostaldo ola ok???? :)

ps. to cup prepei na to teleiwsoume grigora giati tha ginoun oi eyrwpaikes :p klirwseis. Avrio as to teleiwsoume!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #41030 by bongojolo
gia sas kirii sory gia tin eksafanisi ala den me psini pia i fasi. adi na pezume ta games asxoliamastan me to pios 8a ine mod ktlp. afti itan i xiroteri season opote to vrikw askopo na trww xrono gia na ta exw ola organomene ke na ta vlepw monos mu. paretume apo mod giati nomiza oti to swos ine game tespa kali sinexia.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #41040 by KTEL
Bongojolo welcome back! Sevasti i apofasi sou na pareti8is apo Moderator, alla na kseris oti OLOI anagnwrizoume tin dulia pou exis kanei gia to GSL. Fantazomai oti 8a sinexiseis na apoteleis energo melos tis pareas mas !

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #41197 by Sheriff
Fysika to swos einai itan kai tha einai ena apo ta pio omorfa games, episis to oti exei ginei kai online tou dinei terastia an8ektikotita ws game.

Vre8ikame me ton patigoal tin proigoumeni vdomada kai kaname merika matchakia, telika proigi8ika 71-66 me polles isopalies tis opoies kai de metrousame. Merika apo ta games itan apistefta, kai me poly wraia goal.

Twra tha me kinigaei pou anakoinwsa to score :p. Patigoal se perimenw stin edra mou. :) :D

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #41289 by oscar
bravo sheriff..Blepw organwsh siga siga kai xairomai... 8)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #41322 by stixidas
magkes sorry pou eleipsa enan mina k kati (osoi toulaxiston itane na paiksete mazi mou).
eixa kapoio provlima me tin grammi mou k den eixa internet!...ante,apo tin nea season na me ipologizete ksana!

sorry k pali!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.394 seconds
Powered by Kunena Forum