Re: Nederlandse Amiga SWOS online league?

More
18 years 1 month ago - 15 years 10 months ago #6793 by swoozh
Yow,

Zoals jullie weten is het mogelijk om Amiga SWOS online te spelen. Er zijn ook een aantal leagues hiervoor, zie deze pagina . Er is hier onderscheid tussen de Amiga Super Leagues en de nationale leagues. In de Amiga Super Leagues kan iedereen spelen, en in de nationale league alleen de personen van een bepaald land. Voor Nederland en België is er de Lage Landen League . Iedereen uit Nederland en België kunnen meedoen.

Een league houdt in dat iedereen tegen elkaar 2 matches online speelt in een periode van een maand. De nummer 1,2 en 3 krijgen aan het einde van de maand een medaille op zijn profiel. De nummer 1 kan meedoen met de champions league en nummer 2 (en eventueel 3) met de ISSF-cup.

Regels:
1) De wedstrijden mogen alleen in de maand zelf worden gespeeld, dus vanaf de eerste dag tot de laatste dag van de maand. Wedstrijden die na afloop van de maand worden gespeeld, mogen niet worden toegevoegd.
2) Het is niet verplicht om al je wedstrijden te spelen, maar dit wordt wel op prijs gesteld. Zo is het eerlijker voor alle deelnemers. Zorg dus dat je bereikbaar bent.
3) Als je geen enkele wedstrijd kan spelen in een maand, dan moet je dit melden aan mij (swoozh) of Kurrado. Mijn contactgegevens staan op mijn profiel en Kurrado s gegevens staan ook op zijn profiel .

[glow=red,2,300]Meld je aan via deze thread, of door een PM te sturen naar mij of Kurrado.[/glow]



BeNeLux-League Season XXI (23) 2006 (05-2006)
Deelnemers: swoozh, M4RK, Kurrado, Geert81, niels10000
Eindstand: Hier te bekijken .

Lage Landen League Season XXII (24) 2006 (06-2006)
Deelnemers: swoozh, M4RK, Kurrado, Geert81, niels10000, Rusty1979
Eindstand: Hier te bekijken .

Lage Landen League Season XXV (25) 2006 (07-2006)
Deelnemers: swoozh, M4RK, Kurrado, Geert81, niels10000, Rijntje
Eindstand: Hier te bekijken .

Lage Landen League Season XXIV (26) 2006 (08-2006)
Deelnemers: swoozh, M4RK, Geert81, niels10000, Rijntje
Eindstand: Hier te bekijken .

Lage Landen League Season XXV (27) 2006 (09-2006)
Deelnemers: swoozh, M4RK, Kurrado, Geert81, niels10000, Rijntje, SensibleFrits
Eindstand: Hier te bekijken .

Lage Landen League Season XXVI (28) 2006 (10-2006)
Deelnemers: swoozh, Kurrado, Geert81, Rijntje
Eindstand: Hier te bekijken .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 years 1 week ago #7559 by Kurrado

Niemand geïnteresseerd :(

of kijkt niemand hier? ;)


Ik als Belg ben geinteresseerd, maar neem er dan ook België en Luxemburg bij. Een BeNeLux League zou interessanter zijn, omdat deze 3 landen samen minder vertegenwoordigd zijn dan pakweg Polen of Duitsland.

Als die van start gaat, mag je iets laten weten hier ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 years 5 days ago #7655 by M4RK
ohja ik zou hier op reageren bedenk ik me net ;D

JA! - natuurlijk

maar benelux is goed.. ook al zijn dr geen belgen (behalve jij dan kurrado.. maar ge zijt toch ene vlaminger en gene belg :D) online spelen en geen luxemburgers geregistreert staan... ;D

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 days ago #7735 by Kurrado
BeNe-liga ? (is trouwens een idee van de Belgische en Nederlandse voetbalbond, een idee dat nog niet begraven is !)

Of een VL-NL league, geef het maar een mooie passende naam, zolang de Vlamingen maar mogen meedoen ;)

Ik stel voor dat je voor de volgende league (1 mei ?) reeds aan deze competitie begint. Niet iedereen die op de site komt, komt ook op het forum.
Eens het op de site staat zal het meer succes hebben dan wat hier op het forum uit af te leiden valt ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 days ago #7736 by Kurrado

ohja ik zou hier op reageren bedenk ik me net ;D

JA! - natuurlijk

maar benelux is goed.. ook al zijn dr geen belgen (behalve jij dan kurrado.. maar ge zijt toch ene vlaminger en gene belg :D) online spelen en geen luxemburgers geregistreert staan... ;D


Toekomstgericht dan ? ;) :p

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 years 3 days ago #7747 by Eleven
It would be very very nice guys! Do it!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 years 11 months ago #8044 by swoozh

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 years 11 months ago #8103 by Kurrado

Check it out: www.sensiblesoccer.de/index.php?site=online_amiga_tabellen lid=244


Toch enige fierheid hier, vanwege enige Belg in het gezelschap te zijn :P

(Nu moet ik zien dat ik niet laatste wordt, achter al die Hollanders ;))

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 years 11 months ago #8378 by swoozh
Het lijkt er op dat het wel zo wordt, Kurrado :P


Volgende maand wordt er misschien een fransman toegevoegd, een BeNeFra-league wordt het dan oid.. Heeft iemand daar wat op tegen?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 years 11 months ago #8380 by Kurrado

Het lijkt er op dat het wel zo wordt, Kurrado :P


Tja inderdaad :s , laatste tijd loopt het eigenlijk heel slecht. Ik win amper nog matchen, niet goed genoeg dus :p (Al lukte dat vorige maand dus wel he, match na match winnen, nu niks meer :s)

Ach ja, veel pech enzo... Op naar het volgende seizoen zou ik zo zeggen, en dat er meer vertegenwoordigers voor België mogen komen !

Volgende maand wordt er misschien een fransman toegevoegd, een BeNeFra-league wordt het dan oid.. Heeft iemand daar wat op tegen?


Hmm, Tis dus eigenlijk wel BeNeLux, en dan nog meer BeNe in feite... Heeft Frankrijk niet genoeg spelers om een eigen league te starten ?

Je kan ook de franstaligen en nederlandstaligen splitsen, bijvoorbeeld een NED-league en een FRA-league ofzo.

Anders mag hij er bij ;)

(Ik heb niets tegen fransen, maar we moeten zien dat onze league niet vol met talrijke verschillende nationaliteiten komt te zitten...)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.231 seconds
Powered by Kunena Forum