New ideas, suggestions

More
16 years 1 month ago - 15 years 11 months ago #37193 by bongojolo
;D simfwni pada pros to kalitero...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • lepros
  • lepros's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
16 years 1 month ago #37683 by lepros
Replied by lepros on topic Re: idees pros sizitisi
Loipon na balume osoi pezume swos ena chat programma..px google talk oste otan psinomaste na pexume na benume eki.Tha mu pite pos exume oloi msn,ok entaxi ala giati na kathomaste na rotame pios bori na pexi k pios oxi?ama kapios theli na pexi tha beni eki kai tha blepi pios ine diathesimos k exi orexi gia game...Diladi chat programma mono gia Greek swos fans ( irc den petixeno pote kanenan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 years 1 month ago #37684 by marcusm
Replied by marcusm on topic Re: idees pros sizitisi
einai kali idea tou luffi, dioti einai fores pou mpenume msn gia allous logous k oxi gia na peksume.
Me to chat tha kserei o kathenas oti einai diathesimos kai mpenei katefthian sto psito!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • lepros
  • lepros's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
16 years 1 month ago #37686 by lepros
Replied by lepros on topic Re: idees pros sizitisi
Thelete na xrisimopoiisume to google talk? Eftiaxa to diko mu: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 years 1 month ago #37688 by oscar
Replied by oscar on topic Re: idees pros sizitisi
re paidia afou yparxei irc kai exoume kai kanali diko mas giati kanete ta eykola duskola?dld kapoios pou tha thelei na paiksei kai se allh league me ksenous tha prepei naxei 100 chat anoixta?afou exoume to sensible.gr kai to gsl.2 kanalia de mas ftanoun?osoi mpoun ekei vlepoun poioi einai diathesimoi..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 years 1 month ago #37692 by busta100
Replied by busta100 on topic Re: idees pros sizitisi
ontws paidia to kanali tou irc einai oti kalytero gia na min mplekoume me polla programata.Kalo tha htan to msn na eixe ektos apo ta status busy,away ktl ktl na eixe kai ena status Swos! ;D

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • lepros
  • lepros's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
16 years 1 month ago #37696 by lepros
Replied by lepros on topic Re: idees pros sizitisi
Loipon pigenontas edo: www.msgplus.net/download/ kai katebazontas auto to free programmataki borite na allazete to status otan iste diathesimoi na pexete swos apo online se online kai pali ala dipla na grafi Ready For Swos .Kai auto mono alazontas to status xoris na grafetai-sbinetai sinexia.Opios exi aporia pos duleui bori na rotai emena i ton busta100 sto msn...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 years 1 month ago #37706 by bongojolo
Replied by bongojolo on topic Re: idees pros sizitisi
to msn ine pio poli giatin amesi epikinonia tipu otan pezi provlima i otan 8es na sizitisis kati ke enoite pws gia na pezis ki olas. kalo ke to msn plus ala eda3i ali bori ali na mi 8elun na fortonun to pc tus me tetia. opote afinume msn opws exi gia grigori sizitisi ke otan kapios 8eli na dilwni oti ine gia na pezi as beni sto #g.s.l. pu ke to mirc na mi 8es na valis, benis apo to site me ti mia dinodas tin edoli
/join #g.s.l.
apo eki ke pera o ka8enas ine elf8eros na klini ta games opws 8eli, ama 8eli as stili ke sms. ke sigura to na grafis sto personal msg tu msn ready for swos ine mia wrea lisi ala emis sti 2ri season, pu strosan ta pragmata, i se afti pu dianiume den ixame ke toso 8ema rwtame pezis ke su elege o alos ne i oxi apla, ke an den itan eki den su apadage ;)

episis otan kapios anigi ena kenurio 8ema gia sizitisi kalo 8a ine na alazi ton titlo oste na apoktai mia enotita me tis apadisis ke na ine katanoito otan alazi :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • lepros
  • lepros's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
16 years 1 week ago #39749 by lepros
Replied by lepros on topic Re: 02. idees pros sizitisi
Protino na pexume ena league oloi mazi gia xavale ektos apo to episimo...Diladi na pi o kathenas mia mera/ora pu ton boleui kai afu katalixume sautin thaxume oloi koini sizitisi sto msn kai mesa se 1-2 ores na toxume teleiosi..Ti lete??
(Episis borume na xrisimopoiisume to teamspeak na milame oloi mazi me mikrofonaki,plaka tha exi)
Ti lete??

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 years 1 week ago #39827 by Sheriff
Replied by Sheriff on topic Re: 02. idees pros sizitisi
Kali idea luffi. Tha to kanonisoume amesa pistevw.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.261 seconds
Powered by Kunena Forum