Re: opinie o faq, pomysły itp

More
15 years 6 months ago - 15 years 6 months ago #53015 by ruichi
tak myslalem nad tym pomyslem Piootrka i faktycznie to byloby rozwiazanie, ktore zastapiloby walkowery.. problem oczywiscie pojawilby sie przy NIEJENDNOZNACZNOSCIACH.. a bo ja pisalem mu na gg a drugi a bo ja nic nie dostalem ...

tylko co z tymi wykasowanymi? spadek? bany?

a pomysl sanka mozna polaczyc z piootrka.. zeby wlasnie uniknac nieporozumien na forum nalezaloby sie ustawic np. do 22 na kazdy mecz, ktory ma sie do rozegrania (czyli zostalyby 3 dni).

no i wymog 100% przy braku 70% bylby dosc drastyczny, ale moze bardziej sprawiedliwy wtedy.. tylko wciaz pytanie pozostaje, co jesli 2 graczy nawali

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #53025 by Spankin

mam pomysł aby np 24 każdego miesiąca każdy kto nie zdążył rozegrać meczy, byl zobowiązany do napisania na forum o której godzinie 25go będzie można go spotkać, jeśli któryś z zawodników nie da żadnej podpowiedzi o której będzie - nie powinien być brany pod uwage z zażaleniami co do nierozegranych meczy, a drugi oczywiście powinien dostać walkowery


heh, a jak ktoś jest dostępny cały miesiąc a akurat 25-tego nie może się pojawić cały dzień, a drugi obibok dogrywa wszystko na ostatnią chwilę i ma 25-tego jeszcze 20 meczów do zagrania, to co wywalimy tego pierwszego? ;/

a z wywalaniem za nie dogranie z czyjejś winy też byłbym surowy, oczywiście jeśli wina będzie niewątpliwa

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #53073 by PIOOTREK86
uwazam ze polaczenie obu pomyslow to dobra rzecz. do 22 mozna sie umowic jesli sie jeszcze nie dogralo zkims. co w przypadku jesli sie mina lub cos w stylu ten pisal tamten pisal i mimo to nie zagrali? no panowie proste - obu ukarac, liga trwa 25 dni. mozna bylo zagrac wczesniej. jesli ktos moze tylko w danych godzinach np, niech o tym napisze odrazu, zasugeruje kiedy mozna go szukac. jesli zdarzy sie taka syt ze jeden gracz moze np tylko z rana, a drugi tylko po poludniu... no coz z jednej strony mozna by bylo to przelknac, no ale panowie, rozumiem praca , ale chyba nie pracujecie non stop od pon do niedz? nie? zostaje weekand, i mozna latwo sie zgadac na weekand. dlatego uwarzam ze powinno sie karac kazdego. (oprucz graczy ktorzy pisali kiedy mozna ich zlapac zglaszali ze nie moga zagrac z tym i z tamtym, a dany przeciwnik nic zero odezwu, wtedy tylko jeden powinien byc karany)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #53160 by dzem
ogolnie FAQ bajerancki - wszystko poukładane, dużo dobrej roboty...

sugestie regulaminowo/terminowe to chyba nie tutaj do dyskusji, ale dobrze ze wyplynelo przy okazji;)

ja bym dodal slownik pojec.
pojec bedzie przybywac, ale chodzi mi na poczatek o slowka zwiazne z laczami/lagami

I tak:

FPS - ang. frames per second. Najogolniej predkosc gry. Im wieksza tym oczywiście lepiej. Optymalna to 50, ale od 47 wzwyz da sie grywac. Gra przy nizszych wartosciach do negocjacji pomiedzy graczami.

PING - czas odpowiedzi od serwera, ktory w grze mozna nazwac czasem reakcji na poczyniania gracza. PING najczęściej zależy od sprawności serwera, odległości pomiędzy serwem a graczem, jakością łącza gracza. Czasem dochodzą problemy konfiguracyjne u gracza. Do 60ms raczej nie ma problem. 60-90 odczuwa sie co raz wieksze opoznienie. Powyzej 90 gra jest mozliwa po przyzwyczajeniu sie do danych warunkow(niektorzy graja regularnie przy 120) ale w pewnym momencie traci sie cala frajde z gry.

LAG - Zwane rowniez delay lub opoznienie . Czesto mylony ze zlymi warunkami na serwerze (rwanie). Jak sama nazwa wskazuje, jest to opoznienie reakcji w grze na poczynania gracza. Inaczaj sie objawia przy grze na serwerze i P2P.
Na serwerach: opoznienie moze dotyczyc tylko jednego gracza (obu tez). Najlatwiej rozpoznac po wysokich pingach, ale czasem dopiero podczas gry się je odczuwa, z tego wzgledu ze PING wyswietalny na serwerze jest tylko czasem jednorazowego polaczenia, a nie stala wartoscia. Drugi gracz moze przekonywac ze warunki sa ok, ale w przypadku gry na serwerze warunki u obu graczy moga byc inne!
P2P: Opoznienie jest dzielone pomiedzy graczy. Mozna je odczytac w oknie informacyjnym po starcie gry. Pozycja: Frame Delay per second. Optymalna wartość to 1-2. Przy 3 klatkach czuć opoznienie, ale da sie grac. Przy 4 warto sprobowac ry na serwerze. W przypadku graczy z krajow sporo oddalonych od Polski (portugalia, grecja, turcja) P2P jest jedyna opcja i czasem zeby zagrac trzeba pogodzic sie z opoznieniem.

RWANIE - Nieplynna gra, skoki szybkosci, trzesienie/rwanie. Jakby tego nie nazwal objawia sie to przy niskim FPS(i serw i p2p), slabym serwerze, slabym łączu lub w godzinach szczytu. Najczęściej dotyczy obu graczy*. Mozliwe sposoby na to: zalozyc jeszcze raz, grac na innym serwie, zmienic hosta, sprobowac P2P, przeczekac, itp.



Zapraszam do poprawiania tych informacji, bo moge sie mylic w niektorych kwestiach. No i oczywiscie do rozbudowy slowniczka.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #53171 by ruichi
dzieki.. dorzucone do FAQ :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #53191 by lobo
No to Dzem jak takis madry to zdefiniuj pojecie: Ogor :D

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #53246 by dzem
Ogór - skrót od: Ofermowaty Gracz Ówcześnie Rozgramiany. Podstawowe zastosowanie to indywidualne lub grupowe lżenie przeciwnika, które można traktować jako podnoszenie morale gracza, któremu się sprzyja lub z którym chce się zagrać w kolejnej rundzie rozgrywek. Nieodłącznymi częściami słowa Ogór jest czasownik jeżdzić , w trybie rozkazującym 2.os l. poj. oraz spójnik z co w praktyce wygląda nasępująco: Jedziesz z Ogórem . Ciekawostką jest niedoprecyzowanie informacji o destynacji tejże jazdy. Eksperci spierają się czy wynika to z braku wiedzy użytkowników tego zwrotu, czy też może ze względu na chęć pobudzenia do pracy wyobraźni Ogóra i tym samym zmuszenia go do rozkojarzenia i błędu. Zwolennicy teorii spiskowych uważają, że ta nieokreśloność wynika ze specyfiki gry: wieczna i bezcelowa jazda z ogórem ma symbolizować niekończącą się grywalność SWOS a.
Ogór mimo niekwestionowanego bycia ikoną undergroundowo-offline owego półświatka nie ustrzegł się paradoksalności. Paradoks Ogóra objawia się zazwyczaj w turniejach i polega na tym, że nazywając kogoś Ogórem, gracz implikuje nie-ogórawatość jego przeciwnika, czyli osoby, z którą chciałby się spotkać na dalszym etapie rozgrywek. Oczywiste jest, że gdy już dojdzie do tego spotkania, gracz któremu wcześniej mówiono Jedziesz z Ogórem sam staje się Ogórem! Tym samym zwrot powinien z góry brzmieć Jedziesz z Ogórem, Ogórze . W ten sposób okazuje się że Wszyscy Jesteśmy Ogórami.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #53258 by Ibenolos
...amen.... :P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 5 months ago #53461 by paczek
Ruichi zmień nazwę serva z:

arena.swos.pl:22222
na :
arena.swos.info:22222

:P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 5 months ago #54144 by Root
wypas...ale można by kolejność bramek zmienić tzn najpierw jakieś skosy, potem podania przed gk a nie zaczynać od wkrętki z boku pola karnego po długim słupku heheh ;) w sumie to detal ale chyba tak by było troszkę lepiej...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.348 seconds
Powered by Kunena Forum