Re: opinie o faq, pomysły itp
tylko co z tymi wykasowanymi? spadek? bany?
a pomysl sanka mozna polaczyc z piootrka.. zeby wlasnie uniknac nieporozumien na forum nalezaloby sie ustawic np. do 22 na kazdy mecz, ktory ma sie do rozegrania (czyli zostalyby 3 dni).
no i wymog 100% przy braku 70% bylby dosc drastyczny, ale moze bardziej sprawiedliwy wtedy.. tylko wciaz pytanie pozostaje, co jesli 2 graczy nawali
Please Log in or Create an account to join the conversation.
mam pomysł aby np 24 każdego miesiąca każdy kto nie zdążył rozegrać meczy, byl zobowiązany do napisania na forum o której godzinie 25go będzie można go spotkać, jeśli któryś z zawodników nie da żadnej podpowiedzi o której będzie - nie powinien być brany pod uwage z zażaleniami co do nierozegranych meczy, a drugi oczywiście powinien dostać walkowery
heh, a jak ktoś jest dostępny cały miesiąc a akurat 25-tego nie może się pojawić cały dzień, a drugi obibok dogrywa wszystko na ostatnią chwilę i ma 25-tego jeszcze 20 meczów do zagrania, to co wywalimy tego pierwszego? ;/
a z wywalaniem za nie dogranie z czyjejś winy też byłbym surowy, oczywiście jeśli wina będzie niewątpliwa
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- PIOOTREK86
- Offline
- Member
- Posts: 201
- Thank you received: 0
Please Log in or Create an account to join the conversation.
sugestie regulaminowo/terminowe to chyba nie tutaj do dyskusji, ale dobrze ze wyplynelo przy okazji;)
ja bym dodal slownik pojec.
pojec bedzie przybywac, ale chodzi mi na poczatek o slowka zwiazne z laczami/lagami
I tak:
FPS - ang. frames per second. Najogolniej predkosc gry. Im wieksza tym oczywiście lepiej. Optymalna to 50, ale od 47 wzwyz da sie grywac. Gra przy nizszych wartosciach do negocjacji pomiedzy graczami.
PING - czas odpowiedzi od serwera, ktory w grze mozna nazwac czasem reakcji na poczyniania gracza. PING najczęściej zależy od sprawności serwera, odległości pomiędzy serwem a graczem, jakością łącza gracza. Czasem dochodzą problemy konfiguracyjne u gracza. Do 60ms raczej nie ma problem. 60-90 odczuwa sie co raz wieksze opoznienie. Powyzej 90 gra jest mozliwa po przyzwyczajeniu sie do danych warunkow(niektorzy graja regularnie przy 120) ale w pewnym momencie traci sie cala frajde z gry.
LAG - Zwane rowniez delay lub opoznienie . Czesto mylony ze zlymi warunkami na serwerze (rwanie). Jak sama nazwa wskazuje, jest to opoznienie reakcji w grze na poczynania gracza. Inaczaj sie objawia przy grze na serwerze i P2P.
Na serwerach: opoznienie moze dotyczyc tylko jednego gracza (obu tez). Najlatwiej rozpoznac po wysokich pingach, ale czasem dopiero podczas gry się je odczuwa, z tego wzgledu ze PING wyswietalny na serwerze jest tylko czasem jednorazowego polaczenia, a nie stala wartoscia. Drugi gracz moze przekonywac ze warunki sa ok, ale w przypadku gry na serwerze warunki u obu graczy moga byc inne!
P2P: Opoznienie jest dzielone pomiedzy graczy. Mozna je odczytac w oknie informacyjnym po starcie gry. Pozycja: Frame Delay per second. Optymalna wartość to 1-2. Przy 3 klatkach czuć opoznienie, ale da sie grac. Przy 4 warto sprobowac ry na serwerze. W przypadku graczy z krajow sporo oddalonych od Polski (portugalia, grecja, turcja) P2P jest jedyna opcja i czasem zeby zagrac trzeba pogodzic sie z opoznieniem.
RWANIE - Nieplynna gra, skoki szybkosci, trzesienie/rwanie. Jakby tego nie nazwal objawia sie to przy niskim FPS(i serw i p2p), slabym serwerze, slabym łączu lub w godzinach szczytu. Najczęściej dotyczy obu graczy*. Mozliwe sposoby na to: zalozyc jeszcze raz, grac na innym serwie, zmienic hosta, sprobowac P2P, przeczekac, itp.
Zapraszam do poprawiania tych informacji, bo moge sie mylic w niektorych kwestiach. No i oczywiscie do rozbudowy slowniczka.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Ogór mimo niekwestionowanego bycia ikoną undergroundowo-offline owego półświatka nie ustrzegł się paradoksalności. Paradoks Ogóra objawia się zazwyczaj w turniejach i polega na tym, że nazywając kogoś Ogórem, gracz implikuje nie-ogórawatość jego przeciwnika, czyli osoby, z którą chciałby się spotkać na dalszym etapie rozgrywek. Oczywiste jest, że gdy już dojdzie do tego spotkania, gracz któremu wcześniej mówiono Jedziesz z Ogórem sam staje się Ogórem! Tym samym zwrot powinien z góry brzmieć Jedziesz z Ogórem, Ogórze . W ten sposób okazuje się że Wszyscy Jesteśmy Ogórami.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
arena.swos.pl:22222
na :
arena.swos.info:22222
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.