Re: Mistrzostwa Świata - Holandia

More
9 years 4 months ago #112613 by bobbiebobras
ja kma ktos czionke swosa niech da bo kiedys im dawalem i nie wiem czy maja jeszcze wiec numer i login moze byc swosowski :)

Koszulka bedzie czerwona i wszystkie napisy biale :) Logo przerobnione z tylu napis a na drugiej piersi numer i login :)

Jeszcze pozostaje taka opcja ze zamiast numeru loginu dac orzelka a login i numer maly na prawym ramieniu :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 4 months ago #112615 by dior
Olesio chyba ma.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 4 months ago #112622 by Blazej_Bdg

Jeśli uda się te koszulki ogarnąć to dla mnie L-kę, bardzo proszę (rozliczamy się przez konto, czy na miejscu?).

@dior: dzięki za podpowiedź, jest to zdecydowanie jakaś opcja żeby dotrzeć na Sensi. Póki co czekam na decyzję Gomiego, czy się wybiera. Bobbie mówił mi, że dziś do niego zadzwoni i ma mi dać znać co i jak.


Kuba, tylko też nie wiadomo czy będzie miejsce w aucie z niemiec. Są 3 os. pewne, a jeszcze MCT i Foka chcą jechać przez Berlin

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 4 months ago #112624 by Primo
łeeeeeeeeeeeeee a chuja :p

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 4 months ago - 9 years 4 months ago #112627 by xflea
czcionki są tutaj:
xflea.republika.pl/swos/swos_fonts.zip

tylko przypilnuj żeby były pikselowe i żeby ich nie zaokrąglili...

jeżeli będą numery to poproszę 25

rozmiar XL

jeżeli chodzi o psipsiaka to popieram pomysł diora - taką samą jak my będziemy mieli z numerem 1

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 4 months ago #112630 by kuba55

Kuba, tylko też nie wiadomo czy będzie miejsce w aucie z niemiec. Są 3 os. pewne, a jeszcze MCT i Foka chcą jechać przez Berlin


Udało mi się rzutem na taśmę załapać do samochodu Dzema :) W każdym razie dzięki Blazej!

Co do koszulek: jeśli chodzi o mnie osobiście, to tak jak już wspomniałem - rozmiar L, xywa i numer chyba oczywiste - Kuba 55.

Co do tego napisu z tyłu... O co chodzi z tym ...and we are supporting him ? Jeśli jest jeszcze czas to można by się zastanowić czy nie zamienić tego na np. ... our glasses [are] full to the brim , albo ... our shots sharp like a laser beam . Co myślicie?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 4 months ago #112631 by dzem

Co do tego napisu z tyłu... O co chodzi z tym ...and we are supporting him ? Jeśli jest jeszcze czas to można by się zastanowić czy nie zamienić tego na np. ... our glasses [are] full to the brim , albo ... our shots sharp like a laser beam . Co myślicie?


www.zombietshirts.pl/index.php?module=pattern ptid=588

no ta czesc ma sens tylko w obecnosci tej lapy co na linku powyzej (dlatego na plecach to dajemy) bo jak sie 10 chlopa ustawi za plecami gracza to moze byc fajny efekt.

jeśli chodzi o zmianę to jak będzie zaakceptowana jakas propozycja to ja nie mam nic przeciwko, ale uprzedzam, ze grafik juz nad tym dziala za free, wiec nie bede mu 2 razy zawracal dupy - decyzja musialaby byc szybka.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 4 months ago #112632 by dior
ja jestem za łapą

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 4 months ago #112633 by Foka
Jeśli będą numery i będę jechał to tradycyjnie 10 :) bo Dżem zajął moją 13tkę.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 4 months ago #112636 by kuba55

no ta czesc ma sens tylko w obecnosci tej lapy co na linku powyzej (dlatego na plecach to dajemy) bo jak sie 10 chlopa ustawi za plecami gracza to moze byc fajny efekt.


w tym konteście też jestem za łapką

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.496 seconds
Powered by Kunena Forum